dag 16 - 2 juni 2014 - Romagne - Angouleme - 80 km

2 juni 2014 - Angoulême, Frankrijk

Met de banden vol met wind heb ik helaas afscheid moeten nemen van Rose en haar man. Leuk oud stel. De b&b staat te koop dus als er iemand interesse heeft? Ook vandaag weer kunnen genieten van het mooie weer. Lekker kunnen doorrijden en volgens schema arriveerde ik mooi op tijd in Nanteuil-en-Vallee. Een prachtig gerestaureerd dorpje ergens tussen de heuvels. De bakker was nog open en met een paar croissants heerlijk koffie gedronken op het terrasje in het centrum. Ja, van de koffie krijg ik weer een oppepper om door te trappen. Na de lunch verder richting Angouleme. Onderweg nog even gestopt in Brie, wie weet een lekker broodje? Maar helaas, Brie is ook maar een gat en dus snel door naar Angouleme. Ook hier weer veel te zien maar mijn hotel ligt er te ver vanaf.Het oude centrum ligt op een heuvel en ik laat die voor wat het is. Op zich lijken al die centra toch weer op elkaar en zoveel mis ik niet. Mijn knieen doen pijn dus ik kies voor mijn nest! Na een lekker dinner met veel vlees slaap ik lekker in.

1. Jules:
    4 juni 2014
    Hey Dick,

Geweldig goed bezig. Na deze training ben je denk ik wel klaar voor een rondje fietsen met Bas en mij.
    Ga zo door kerel.

Groeten vanuit Ootmarsum