dag 3 - 20 mei 2014 Duffel - Geraardsbergen - 74 km

20 mei 2014 - Saint-Quentin, Frankrijk

Vandaag weer om 8.15 op de fiets. Na een dikke kus van Marion op pad naar Mechelen. Het weer is goed en de paden zijn schoon, weinig andere fietsers en het is rustig met het verkeer. Na een uurtje arriveer ik in Mechelen, op het plein neem ik een paar foto's en geniet van de omgeving. Mijn eerste koffie-break neem ik in Londerzeel. Lekker op een terrasje. Verder naar Aalst gefietst en langs de Dender naar Onkerzele bij Geraardsbergen. Veel tegenwind en zon. Onderweg de nodige stops gemaakt om bij te komen, pfff want het valt allemaal niet mee. Tevens ontmoet ik weer diverse Santiago gangers. Onderweg zijn de mensen aardig en helpen je graag op weg als je de verkeerde afslag neemt. Diverse keren gaan de duimen omhoog als support voor de toer naar Santiago. Dat geeft wel een fijn gevoel! Na een laatste klim aan het einde van de route kom ik aan in de b&b, Ik word hartelijk ontvangen met een drankje. Na een gezellige maaltijd lig ik vroeg in bed, de spieren zijn moe.