dag 2 - 19 mei 2014 Galder - Duffel - 75 km

19 mei 2014 - Saint-Quentin, Frankrijk

Om 8.15 uur vertrokken, het land schap is rustig  en vredig, vooralsnog weinig wind. De vogels fluiten, de koeien loeien en het riviertje waar ik langs fiets ziet er prachtig uit. Ik passeer de Belgische grens (ergens...geen boord of zo).. en na een uurtje fietsen schiet er iets door mijn hoofd. Ik heb geen paspoort bij me! Wel een kopie. In alle stress vergeten. Hoe nu verder want ik heb hem wel nodig. Ik krijg een knallende koppijn, bedenk allerlei mogelijkheden maar stuur uiteindelijk een sms-je naar Marion. Even later hebben we telefonisch contact en de lieverd zal mijn paspoort komen brengen in Duffel. Oh wat is ze toch lief! Marion ik hou van je!  De rest van de dag pittig gefietst, tegenwind, omleidingen, extra kilometers, zon. De natuur is mooi en België ziet er heel anders uit vanaf een fietspad. Mooie huizen en veel groen. Om 17.45 uur arriveer ik in Duffel, gelijktijdig met Marion. Na een uurtje rust hebben we saampjes lekker gegeten. Het was fijn en heerlijk om haar weer even te zien. Mijn reddende engel.

1. Hans:
    25 mei 2014
    Marion is een toppertje!
    Leuk je zo te kunnen volgen Dick! Veel succes!
  2. Hans:
    25 mei 2014
    Marion is een toppertje!
    Leuk je zo te kunnen volgen Dick! Veel succes!