dag 13 - 30 mei 2014 - Chateau Renault - Chambray-les-Tours - 50 km

30 mei 2014 - Chambray-lès-Tours, Frankrijk

Met een lege maag wakker geworden, de avond er voor nergens een restaurant open. Ik heb de noodvoorziening moet aanspreken en dus geleefd op noten, meusli repen en water. Met het ontbijt dus extra veel gegeten en ingeslagen. De zon schijnt weer lekker en heb reuze zin om Tours te zien. Het is een korte mooie rit en rond 13.00 uur arriveer ik in Tours. De aankomt via de bruggen is prachtig en in de verte zie je het oude centrum met diverse torens en oude gebouwen. Het is aangenaam druk met veel toersiten, fietsers en wandelaars. Na aankomst eerst een stempel gehaald en de kathedraal bezocht, ook weer inmens groot! Met een verse stempel op de pas hierna 1,5 uur gelunched op een terrasje en genoten van de zon. Na de lunch nog even lekker rondgekeken maar zo in je uppie houd je het toch weer snel voor gezien. Op zich een heugelijke dag:het eerste gedeelte van de toer ben ik zonder kleerscheuren door gekomen. Morgen dus boekje 2 openen en op naar de Pyreneeën!

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl