Nog een paar dagen....

16 mei 2014 - Rotterdam, Nederland

Nog een paar dagen en dan gaat het gebeuren! Zondag 18 mei vertrek ik voor een fietstocht van bijna 2400 km vanuit Rotterdam naar Santiago de Compostela. Totaal 35 etappes. Als alles mee zit hoop ik donderdag 26 juni te arriveren in Santiago de Compostela. De fiets staat gereed met alle toeters en bellen. Nu alleen nog de tassen in orde maken, de schelp aan de fiets, de laatste inkopen doen en e-mailtjes versturen naar familie en vrienden.

Voor een overzicht van de route, zie bijgaand het kaartje met een totaal overzicht. Ik volg route 1-2-3. Tevens heb ik het etappe-schema opgenomen. Als control freak ga ik mij hier natuurlijk wel aanhouden.....

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Myrka:
    Leuk!! Veel plezier!!
  2. Marion:
    17 mei 2014
    De laatste avond samen op de bank. Alle twee een beetje nerveus. Morgen gaat het gebeuren! Spannend hoor!
  3. Marlies:
    Hoi Dick en Marion
    Slaap lekker en voor morgen alvast veel succes! Het zonnige weer is in ieder geval een begin van een goede start!
    Groetjes Marlies
  4. Irma:
    18 mei 2014
    Dat het een geweldige reis mag worden. Ben benieuwd naar je verhalen!!
  5. Chanel:
    19 mei 2014
    Heel veel suc6 broer! Met wat eelt op de billen en de wind in je rug gaat het je zeker lukken. Geniet van je reis en wij thuis blijven je volgen!! Dikke zoen van je zusje, Chloe en DJ xxx
  6. Arthur:
    19 mei 2014
    Hoi Dick, je hebt er fantastisch weer bij de komende dagen. Ik wens je veel plezier en geniet ervan, tot gauw. Groet Arthur
  7. Marlies:
    22 mei 2014
    Hoi Dick,
    Hoe is het ermee? Hoe gaat het met heuveltje op, heuveltje af fietsen?
    Knap hoor, je bent al 5 dagen op pad en morgen gelukkig een rustdag?! Even bijtanken! We zijn benieuwd naar je eerste ervaringen!
    Groetjes, uit Oldenzaal!